fbpx
Ми знаходимося за адресою:
м.Бровари, вул.Сергія Москаленка, 22(окружна дорога)
Телефонуйте нам цілодобово:

Відновлення посадкових місць в голівці блоку в основному виконують на двигунах, де встановлені насос-форсунки: Volkswagen T-5, Volkswagen Caddy, Volkswagen Touareg, Volkswagen Sharan, Ford Galaxy, Skoda Octavia, Audi та інших.

В процесі роботи двигуна завод-виробник рекомендує замінювати кріпильні болти насос-форсунок через 50-70 тис. км пробігу. На жаль, мало хто виконує це, тому кріпильний болт втрачає свої властивості утримувати насос-форсунку від розгойдування при натисканні плунжера. Практика показує, що без заміни кріпильних болтів вихід з ладу посадкових місць настає через 130-160 тис. км пробігу.

Через це зазор розгойдування посадкових місць збільшується, ущільнювачі гумових кілець не в змозі утримувати тиск палива, з'являється перетікання палива: частина йде в оливу двигуна, збільшуючи рівень оливи в картері.

Також через перетікання подачі палива в обратку двигун погано заводиться і працює некоректно. У зв'язку з цим необхідно проводити відновлення посадочних місць методом гільзування.

gilzovka posadochnyh mest v golovke bloka pod nasos forsunki

Етапи гільзування посадкових місць під насос-форсунки:

  1. В роботу приймається знята, повністю розібрана і помита ГБЦ
  2. Розточування посадкового місця з урахуванням допусків для запресовування гільз на координатно-розточувальному верстаті для забезпечення точності геометрії циліндра в ГБЦ
  3. Для виготовлення гільз використовується матеріал зі спецсплаву. Термообробка гільз
  4. Запресовування готових гільз
  5. За бажанням клієнта ми проводимо повну збірку і регулювання з установкою насос-форсунок і їх регулюванням

Виникли питання? Телефонуйте для безкоштовної консультації в будь-який час доби! +38 (067) 235-76-14