Для дизельного автомобіля промивання паливної системи дуже важливе хоча б один раз на рік, щоб уникнути передчасного зносу вузлів та деталей паливної системи. Також рекомендовано встановлювати додаткове очищення палива в вигляді сепаратора з пропускною спроможністю від 0,002 до 0,01 мм.
Забруднення дизельного палива дуже часто відбувається при заправці на АЗС після зливу паливозаправником палива в ємності АЗС. Оператори не попереджають про те, що паливо ще не відстоялося. У зимовий період через підвищену в'язкость паливо має відстоюватися до 2-х діб, в літній час - 24 години. Тоді можна бути впевненими, що в баку чисте паливо.
Вода в баку з'являється також через перепад температур, особливо в зимовий час: конденсат випадає на дно бака, потім потрапляє в паливну систему.
Промивання паливної системи краще починати зі зняття паливного бака, промивання забірника палива, далі промивання зсередини бака тільки бензином. Ця послідовність і умови важливі, тому що дизельним паливом можна тільки розмазати частки забруднень по всіх стінок ємності.
Етапи промивання дизельних паливних систем:
- Знімання, розбирання, миття, чищення корпусу фільтрів
- Промивання і продування стисненим повітрям трубопроводи паливної системи
- Установка додаткового очищення палива (сепаратор)
- Після миття і продування — перевірка на гідроплотность системи паливного трубопроводу
У бак ні в якому разі не можна наливати різні очисники системи! Так як вони дуже добре змивають забруднення в системі і несуть це в ТНВД, потім в Rail і форсунки. В результаті — вихід з ладу всіх деталей високої точності з подальшим ремонтом.