fbpx
Ми знаходимося за адресою:
м.Бровари, вул.Сергія Москаленка, 22(окружна дорога)
Телефонуйте нам цілодобово:

Для дизельного автомобіля промивання паливної системи дуже важливе хоча б один раз на рік, щоб уникнути передчасного зносу вузлів та деталей паливної системи. Також рекомендовано встановлювати додаткове очищення палива в вигляді сепаратора з пропускною спроможністю від 0,002 до 0,01 мм.

Забруднення дизельного палива дуже часто відбувається при заправці на АЗС після зливу паливозаправником палива в ємності АЗС. Оператори не попереджають про те, що паливо ще не відстоялося. У зимовий період через підвищену в'язкость паливо має відстоюватися до 2-х діб, в літній час - 24 години. Тоді можна бути впевненими, що в баку чисте паливо.

Вода в баку з'являється також через перепад температур, особливо в зимовий час: конденсат випадає на дно бака, потім потрапляє в паливну систему.

Промивання паливної системи краще починати зі зняття паливного бака, промивання забірника палива, далі промивання зсередини бака тільки бензином. Ця послідовність і умови важливі, тому що дизельним паливом можна тільки розмазати частки забруднень по всіх стінок ємності.

Етапи промивання дизельних паливних систем:

  1. Знімання, розбирання, миття, чищення корпусу фільтрів
  2. Промивання і продування стисненим повітрям трубопроводи паливної системи
  3. Установка додаткового очищення палива (сепаратор)
  4. Після миття і продування — перевірка на гідроплотность системи паливного трубопроводу

У бак ні в якому разі не можна наливати різні очисники системи! Так як вони дуже добре змивають забруднення в системі і несуть це в ТНВД, потім в Rail і форсунки. В результаті — вихід з ладу всіх деталей високої точності з подальшим ремонтом.

Виникли питання? Телефонуйте для безкоштовної консультації в будь-який час доби! +38 (067) 235-76-14