Необхідність в діагностиці та ремонті паливної системи виникає в тих випадках, коли:
- поганий запуск двигуна
- при роботі двигуна троїть
- поява диму сірого / білого / чорного кольору з системи виходу відпрацьованих газів
- збільшена витрата палива
- втрата потужності
- блокування системи в аварійний режим роботи
- великий розкид номіналу балансу роботи форсунок двигуна
В першу чергу, для визначення напрямку пошуку несправностей проводиться сканування помилок бортового блоку управління автомашини.
Потім проводяться заміри механогідравлічних тисків палива за низькою і високою стороною спецприладом.
Якщо буде виявлено металева стружка в системі або забруднення палива (вода, іржа, ворс), необхідно знімати всі вузли паливної системи для промивання і перевірки.
Етапи ремонту паливної системи Common Rail:
- Зняття навісного обладнання
- Зняття і стендова перевірка, установка форсунок і ремонт в разі їх несправності
- Зняття, розбирання, ультразвукова мийка датчиків в накопичувачах і самого Rail
- Зняття, розбирання, миття та чистка, збірка ТНВД
- Перевірка насоса низького тиску
- Промивання паливної системи: Зняття корпусу паливного фільтра, миття, збірка установки. Продування паливопроводів від забруднення. Зняття, миття, чистка паливного бака і його установка
- По можливості установка сепаратора додаткового очищення палива від 0,002 до 0,01 мм пропускної здатності.
- Фрезерування посадкової площини теплового екрану форсунки
- Скидання попередніх помилок в бортовому блоці управління двигуном
Виникли питання? Телефонуйте для безкоштовної консультації в будь-який час доби! +38 (067) 235-76-14